nedjelja, 6. svibnja 2012.

Kako biti prvi na Google tražilici?


Kako biti prvi na Google tražilici jamačno je pitanje koje si postavljaju svi webmasteri diljem svijeta. Svi mi naravno želimo da naše web stranice ili blogovi budu na prvom mjestu Google pretrage za određenu ključnu riječ. Međutim, poznato je da je tako nešto izuzetno teško ostvariti. No, nije nemoguće. Postoji rješenje za ostvarenje toga cilja. Njegovo ime je Google Sniper 2.0.

Ono u čemu mnogi webmasteri griješe jest činjenica da previše vremena troše na optimizaciju web stranica ili blogova za ključne riječi koje imaju izrazito veliku popularnost i konkurenciju. Evo jedan banalni primjer: Ključna riječ "Manchester United" ima oko 189 milijuna konkurentskih web stranica. Da se na trepavice postavite nećete uspjeti konkurirati za tu ključnu riječ.

Međutim, ključna riječ "Manchester United Football Club" ima oko 1 milijun i 900 tisuća konkurentskih web stranica. Teško da ćete i sa njom uspjeti konkurirati, ali vjerujem da shvaćate što Vam želim reći.

Istražite razne varijacije na temu glavne ključne riječi i doći ćete do ključne riječi za koju ćete moći itekako konkurirati. Važno je ovdje naglasiti da morate obratiti pozornost da ključna riječ ima barem 2000 mjesečnih pretraživanja. U suprotnom, nećete uspjeti monetizirati ključnu riječ koju odaberete.

Za istraživanje ključnih riječi i konkurencije postoje besplatni alati i za početak se možete služiti njima. Trajati će duže vremena dok ne pronađete Vašu glavnu riječ, ali vjerujte, na koncu će se isplatiti. Jedan od tih besplatnih alata je Google Keyword Tool.

Vjerujem da ste shvatili koji je cilj Google Sniper 2.0 sistema. Ako ipak još niste, shvatiti će u narednim člancima u kojima ću detaljnije pojasniti kako se cijeli sistem postavlja i kako funkcionira u cilju zvanom "kako biti prvi na Google tražilici".

Za dobre stvari u životu,

Bernard

Nema komentara:

Objavi komentar